وبلاگ اهل البیت علیهم السّلام

انَّمَا یُرِیدُ اللَّهُ لِیُذْهِبَ عَنکُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَیْتِ وَ یُطَهِّرَکُمْ تَطْهِیرًا. سوره احزاب. آیه 33

وبلاگ اهل البیت علیهم السّلام

انَّمَا یُرِیدُ اللَّهُ لِیُذْهِبَ عَنکُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَیْتِ وَ یُطَهِّرَکُمْ تَطْهِیرًا. سوره احزاب. آیه 33

وبلاگ اهل البیت علیهم السّلام

˙•▪●* آموزه های دینی --- پاسخ به سوالات --- مناظرات اصولی و به دور از توهین --- معرفی کتابهای مفید *●▪•˙

˙•▪●* حضرت اشرف الانبیاء محمّد مصطفی(ص) می فرمایند : « هنگامی که بدعتها در میان امّتم ظاهر گردد، بر عالِم است که علم خود را (در رفع بدعتها) اظهار کند؛ و کسی که این کار را انجام ندهد، پس لعنت خدا بر او باد.»

کوچکتر از آنم که چون من، فضائل پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) و امامان پاک از نسل ایشان را بگوید و از ایشان بنویسد. این نوشته ها، مطالبی در حد توان من در حقانیّت دین مبین اسلام و رسول الله (ص) و اهل بیت پاکشان علیهم السّلام و پرده برداری از شبهات و تاریکی هایی است که ذهن برخی را دچار خود کرده است. امید دارم که مورد رضای خدا و رسولش قرار گرفته، شفاعت ایشان و اهل بیتشان را شامل حال این حقیر و خانواده ام کند. *●▪•˙

یا امیرالمؤمنین علی(ع) مدد.

معرفی کتاب فروغ ابدیت

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۰۰ ق.ظ

کتابی که در این پست به معرفی آن می پردازیم، کتابی با عنوان « فروغ ابدیت » است که تجزیه و تحلیل کاملی از زندگی پیامبر اکرم حضرت محمّد(ص) می باشد.
 به گفته ی نگارنده و برگرفته از صفحه ی هشت، این کتاب به انگیزه ی آشنا کردن جوانان و فرهیختگان با سیره ی پیامبر(ص) با بیانی روشن و مصادری ارزشمند، در خلال دوازده سال به رشته ی تحریر درآمده و در مجله ی ارزشمند مکتب اسلام چاپ و سپس به صورت یکپارچه و یک کتاب چاپ شده است.
 این کتاب در سال 1385 به کتاب برگزیده ی سال کشوری مزین گشت.

 

 

بخشی از متن کتاب :

هرگاه پیروان قرآن و تورات و مسیح، در باره ی ولادت این دو پیامبر ( حضرت موسی و عیسی علیهم السلام)  اولوالعزم به استواری مطالب یاد شده گواهی می دهند، در این صورت نباید در باره ی مطالب شگفت آوری که در مورد میلاد مسعود پیامبر اسلام وارد شده است، تعجب کنند و آنها را سطحی بگیرند. ما در لا به لای کتابهای تاریخی و حدیث چنین می خوانیم:
هنگام ولادت آن حضرت، ایوانِ کسری شکافت و چند کنگره ی آن فرو ریخت، آتش آتشکده ی فارس خاموش شد، دریاچه ی ساوه خشک گردید، بتهای بتخانه ی مکه سرنگون شد، نوری از وجود آن حضرت به سوی آسمان بلند شد... آن حضرت ختنه شده و ناف بریده به دنیا آمد و گفت: 
اَللّهُ اَکبرُ وَالحَمدُ لِلّهِ کَثیرا. سُبحانَ اللهِ بُکرَةً وَ اَصیلا

 مشخصات کتاب:
تالیف: آیت الله جعفر سبحانی
ناشر: انتشارات بوستان کتاب 
تعداد صفحات: 1047 صفحه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی